Baby Roadshow Shaklee  

Posted by: Unknown in , , , , , ,

Wah..wah...bestnya Shaklee nak buat Baby Roadshow ni!

Sebagai Syarikat Nutrisi terkemuka Shaklee sentiasa mencari dan menyediakan khidmat terbaik buat semua golongan termasuk la untuk si manja kita ni :)

Baby Roadshow October 2017
 
Shaklee Malaysia berusaha menjemput tetamu khas yang diterbangkan dari USA iaitu Senior Research Scientist, Dr Sonhee Park.

Beliau merupakan salah seorang Scientist Shaklee yang bertanggungjawab dalam menentukan set Prenatal dan Postnatal Shaklee (set hamil, bersalin dan menyusu yang ibu-ibu selalu cari tu la).

 
Terokai Nutrisi Shaklee sebagai hadiah kesihatan terbaik yang anda berikan untuk si Manja!

Mengapa ibu-ibu perlu hadir?

  • Dr Sonhee Park akan menyampaikan pengetahuan tentang kepentingan nutrisi pra-natal (sebelum kelahiran) dan post-natal (dalam pantang) bagi ibu dan si manja.
  • Ada sesi Soal Jawab dan Autograf
  • Dapat bawa pulang cenderahati kehadiran, cabutan bertuah dan hadiah-hadiah penyertaan kuiz

Dr. Sonhee Park (Ph.D., CCRP), Saintis Penyelidikan Kanan Shaklee Corporation
Dr Sonhee Park atau Dr Sunny merupakan Penyelidik Klinikal Profesional yang berdaftar (CCRP) dengan pengalaman pendidikan lanjutan kedoktoran lebih daripada 26 tahun dalam bidang akademik, syarikat pemakanan dan minuman utama termasuk pediatrik dan pemakanan kanak-kanak.

Jom dapatkan Tiket Anda!
 
Tiket boleh didapati di Home Office, Cawangan KL, Pulau Pinang dan JB, juga di dalam talian dengan hanya RM20 setiap satu (termasuk GST)

Boleh juga contact Ayu yer untuk dapatkan tiket ni :)

Jamuan ringan dan door gift juga akan diberikan kepada yang hadir.


Poster Baby Roadshow Shaklee

This entry was posted on Sunday, September 17, 2017 and is filed under , , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment