Set Bajet Gastrik Shaklee  

Posted by: Unknown in , , , ,

Khusus untuk yang mengalami gastrik pastinya banyak usaha dan produk yang telah dihabiskan untuk sedaya upaya memulihkan sakit gastrik yang dialami. Jom Ayu kongsikan Set Bajet Gastrik yang menjadi pilihan ramai.


Pedih hulu hati disebabkan Gastrik




Siapa yang Memerlukan Set Bajet Gastrik Shaklee Ini?
Set Bajet Gastrik Shaklee ini disediakan khusus untuk yang mahu:
  • mengurangkan rasa sakit gastrik
  • mencegah sakit gastrik dari kembali, sehingga menganggu urusan harian
  • memulihkan sakit gastrik yang dialami, agar sembuh insya Allah

Set Bajet Gastrik Shaklee terdiri daripada :

✔️ESP
✔️Peppermint-Ginger Plus




Set Bajet Gastrik Shaklee

 

Tahukah anda apa fungsi setiap supplement ini dalam meredakan gastrik anda?


👍ESP

Komponen paling penting dalam gastrik iaitu sumber protein yang tinggi untuk pembentukan sel-sel kulit dan dinding usus yang baru untuk memulihkan semula dinding usus yang telah terhakis akibat gastrik.

Elakkan pendarahan usus dari berlaku dan memelihara ketebalan sel-sel kulit dalaman. Ia juga mempunyai sifat ALKALI yang tinggi yang boleh membantu meneutralkan asid hidrokolik dalam badan.

Selain memperbaiki sel dalaman untuk elak gastrik, ia juga membantu memulihkan sel kulit luaran supaya tampil lebih cantik, berseri.


👍Peppermint-Ginger Plus

Peppermint-ginger plus ni adalah pudina segar yang juga mengandungi halia yang hanya ditanam secara organik di negara beriklim sejuk.

Ia berfungsi untuk mengeluarkan angin dalam perut dan mengurangkan asid berlebihan daripada memenuhi ruang dinding perut.

Angin inilah yang membuatkan kita sering muntah kalau terkena gastrik yang teruk. Angin terdapat dalam setiap badan individu, cuma kuantitinya samaada banyak atau sedikit berbeza dari seorang ke seorang yang lain.

Angin juga kekal di dalam perut kerana tingginya asid di dalam perut kita. Bahaya angin adalah kerana ia boleh menyebabkan gas yang boleh menekan urat saraf.

 

Nak Order?
WhatsApp Ayu di 0125882545 untuk sebarang pertanyaan 😉

This entry was posted on Monday, October 09, 2017 and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment