The Color of Bedak Arab | Kokuryu Super Summer Cake  

Posted by: Unknown in ,

Salam 1Blog...

Alhamdulillah...business kecik2 aku mendapat sambutan yang menggalakkan...tak menang tangan aku dibuatnya huhu....sekarang dah masuk 2nd stage stok...200 pcs Bedak Arab sampai ke tangan aku awal bulan Januari baru ni...tengah bulan ni ada lagi 50pcs akan sampai...but yang ni casing 25g...

200pcs Bedak Arab




Pages aku dah mencecah 300++ likers...gembira aku tengok sambutannya..



So kepada yang berminat nak beli Bedak Arab ni boleh la order sebab produk memang yang original ye...

Jom tengok color2 Bedak Arab yang ada...

Ada 13 color pilihan


tapi yang ada dalam stok aku hanya Cherry...Cherry Pink...Russet..Roshelle dan Jade...



Cherry, Cherry Pink, Roshelle dan Russet


Cherry Pink

Cherry

Roshelle

Russet



Russet - untuk kulit sederhana (sesuai untuk semua jenis kulit esp asian people)
Cherry- kulit cerah & sederhana & mahu nampak kemerah-merahan
Cherry pink - kulit cerah & mahu nampak kemerah-merehan
Roshelle - untuk kulit cerah

Jade - Sebagai concealer

Ni antara testimoni pengguna yang beli Bedak Arab dari aku :

Senang nak guna...6 bulan pemakaian

Muka nampak pink..natural dan tak melekit...

Muka terasa ringan

Pakai Bedak Arab muka nmpk mcm pakai krim pelembab

Boleh kecutkan jerawat dan ilangkan parut2 jerawat


So...Apa tunggu lagi? Jom order... :)

This entry was posted on Friday, January 11, 2013 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

Saya nak order Jade, brp harga termasuk pos?

Post a Comment