Sign S&P...  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in ,

Seperti yang dijanjikan semalam....hari ni aku n hubby ke rumah contoh BTK utk sign S&P...setiba kami di sana...En.Azhar selaku yg menguruskan dokumen2 S&P dah ada menunggu...

aku tengok jalan di depan rumah sudah di tar...semalam xde lagik...cepat btul dorg buat keja...

Jalan yang dah siap di tar

menurut En. Azhar rumah yg bakal kami duduk ni adalah fasa terakhir di BTK...FASA 9C...dan rumah ni dah siap sebenarnya...hanya tunggu pemeriksaan dari majlis perbandaran utk CF saja...fuh jimat masa kami xyah tunggu umah siap lama2 sambil byr loan.....kami dapat kunci nanti baru start bayar loan...

setelah penerangan dibuat...kami faham apa yg perlu dilakukan...dokumen apa yg diperlukan utk apply loan etc....kami pun sign S&P...En. Azhar ckp kami bernasib baik dpt umah ni...sbb lepas ni dah takde rumah teres 2 tingkat yg harga mcm rumah kami...sumer akan naik...

Alhamdulillah...rezeki dari Allah sumer ni...semoga segala proses pembelian rumah ni dipermudahkan :)

This entry was posted on Tuesday, January 04, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment