Kuala Rompin - Day 2  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in

Salam 1Blog

Pagi ni sebelum kami ke rumah Mak Siah untuk sarapan pagi...aku...hubby...makcik aku...and Rizman bawak Aleesya gi jalan2 pantai...ni la 1st time Aleesya datang pantai...terkial2 dia berjalan dalam pasir tu haha...




main pasir huhu...

Kat pantai kami bergambar skit sambil menikmati keindahan alam...cewaahhh...almaklum la..kat KL mana ada pantai huhu...sampaikan Aleesya menangis sbb takutkan bunyi ombak yg kecil tu....sian dia hehe...cik suami plak apa lagi...ini la masanya untuk dia mengetest DSLR yang baru dibeli hihihi...





Puas berjalan di pantai...kami balik ke teres and siap2 packing untuk sarapan di rumah Mak Siah...sesampai di sana sedara pakcik aku dah memenuhi ruang khemah tengah bersarapan...kiranya kami ni dah terlewat la skit...namun juadah masih sedia menanti...


Nak balik dah

1st skali aku serbu nasi lemak...pehh sambal dia pedas giler...trus aku xmkn sambal dia...nasib nasi tu mmg dah sedap walau xmkn dgn sambal....bertambah aku makan nasi lemak tu...mmg sedap la...ingat nak makan soto atau nasi dagang lak...tapi dah kenyang makan nasi lemak tu huhu...



dalam pkl 11 kami pun bertolak balik ke Kuala Lumpur...perjalanan kali ni hubby relax skit takde terkejar2 mcm semlm....tp tu pun sampai KL dalam pkl 5 lebih jugak...huhuhu....rasa mcm xpuas je jalan pantai pagi td....nanti kenduri Rizman boleh repeat balik kot....

This entry was posted on Sunday, September 25, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment