The Important Space...The Store...  

Posted by: Unknown in ,

Salam 1Blog...

Entry kali ni aku nak citer bab storage lak....alkisahnya di rumah baru aku ni xde stor untuk simpan barang...selalunya kl projek2 rumah sekarang ni mostly ruang untuk stor akan disediakan coz ruang ni amatlah penting untuk penyimpanan barang2....but rumah baru aku ni tak disediakan plak...so terpaksa la bajetkan duit untuk kos buat stor....

Rata-rata aku survey kalau nak buat stor ni antara RM2K-4.5K...ni kalau buat jenis stor kabinet tu....kalau naik batu dalam RM2K jugak...camna rupa stor kabinet tu?haa...boleh tengok gambar yg aku letak kt bawah ni....ni la gambar yg penah aku post dalam entry sebelum ni....aku berangan nak stor cam kt bawah ni la...

Ruang Stor yang praktikal

Masa dalam aku survey2 quotation...agaknya rezeki aku la nak dapat kontraktor ni....DTA Resources...company Melayu...di Bandar Rinching...dekat je la dgn umah aku..harga kalau stor kabinet tanpa ada rak2...dalam RM1.2K...kalau tambah rak macam stor idaman aku nak buat  ni dalam RM1.4K je...material Melamine...so mmg aku trus konpem buat dgn dia la...kerja pun cepat...dalam 2 minggu lepas confirm...dah datang pasang...keja pun ok..kemas je...dalam sehari siap keja2 ni....

Pekerja DTA Resources

Stor idaman dah siap hihi...

So the very happy dapat stor idaman ;-)


Komen aku :

Harga - so the very berbaloi...
Service/Ketepatan masa - bagus...
Kekemasan kerja - Memuaskan...kemas...kalau de problem dorang akan cepat bertindak untuk btulkan problem....

Company - DTA Kitchen Resources
Contact Person - Encik Din (013-6086905)
Lokasi - Bandar Rinching, Semenyih.
Facebook - Dta Kitchen

Recommended!!

This entry was posted on Saturday, April 07, 2012 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

5 comments

ayu...

saya pun buat stor camni cuma design lain sket.. dan pastinyer dgn kontraktor yang sama.. ;)
puas hati!!

-tini-

ye ke tini..hehe...btul tu keja dia bagus...susah nk dpt org Melayu buat keja bagus cmni...

Thanks ayu rekemen kontraktor ni.bagus info ni utk kami.tgh survey2 jugak nak buat rak2 buku gini..
Murah jugak kan die quote..

sama2 :-) yg mana baik tu ambik la...yg xbaik tu buat pengalaman...share kt sini pun mmg utk info kita bsama...so nanti kl de org nak beli umah n nak reno blh jdkan pgalaman ayu sbg panduan...ayu dl xde sgt panduan but bila baca blog2 org yg buat reno umah br tau...so ayu pn buat benda yg sama kt sini...sharing is caring ;-)

Cantik nya ...kak iza suka la thk rimah ayu...

Post a Comment