Kek Cinonet...  

Posted by: Unknown in ,

Salam 1Blog...

Arini aku n hubby gi BTK untuk jumpa Jeff dari Artak Kitchen...arini Jeff datang nak ambik pintu wall cabinet aku untuk tukar...nape nak tukar?nanti aku citerkan dalam segmen Kitchen Cabinet ok ;-)

Selesai Jeff wat keja dia...
aku n hubby menuju Mines...niat di hati nak beli kek and hadiah birthday Aleesya...yer la aritu tak sempat nak celebrate bday dia...ari keja kan...so cari punya cari...kek pun xde...hadiah pun abahnye kata takde lagi...lain kali cari...hadiah ape la gamaknye tu eh...kalau aku cakap hubby aku nak beli tab jgn tak pecaya lak...coz Aleesya dah rendam GSII hubby aku dalam tub mandi dia pagi tadi...trus hubby nak belikan dia tab hahaha....susah jugak dengan budak yg asyik nak main hfon jer manjang...yg jadik mangsa hfon aku la tiap hari...sampai tak leh wat apa....skali hfon abah dia masuk besen trus nak belikan dia satu gadget hihi...nanti aku pun tumpang skali la...hahaha...




Lepas dah pusing2 Mines...kami beli kek kt Putrajaya je...beli makanan untuk dinner skali coz aku mmg tak masak skrg ni...masih xboleh nak bau2 ni...so sampai umah je apa lagi...acara potong kek la...nasib Aleesya tak meragam mcm tahun lepas time nak potong kek...teruja plak dia tengok kek cinonet yg kecik tu hihi...yg paling kelakar...dia nak makan icing kek je...kek nya dibagi kt abahnye suh habiskan haha....


Kek yg comel...

Happy Birthday Sayang...

Sedapnye kek ni....
Nak?? ;-)



This entry was posted on Sunday, April 01, 2012 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment