Aleesya dah 11 bulan...  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in

Hari ni Aleesya genap 11 bulan...yang bestnya...hari ni ler jugak dia nak babai2 bila kita suruh...sebelum ni aku ajar dia..xmau buat langsung hehe...sempat aku rakam skit gelagat dia..sbb Aleesya ni pantang nampak kamera...trus jer dia datang kt kita...tak sempat nak snap kadang2 tu huhu...

selain dari tu dia sekarang ni dok belaja berdiri tanpa pegang apa2 support...sebelum ni dia pegang sofa sambil jalan2 situ...skrg ni dah xpegang sofa...tapi baru2 belaja ni boleh berdiri sekejap2 jer la...hehe...caiyo' caiyo' Aleesya...


Aleesya tgh buat latih tubi berdiri




This entry was posted on Monday, February 28, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment