Tocang 'Secoet'  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in ,

Haaa...apa yang buat aku buka entry ni coz aku teruja sangat2 bila aku dah boleh ikat tocang rambut Aleesya...walaupun hanya secoet yang boleh diikat...tapi bagi aku dah bagus sangat dah...

mana tak nya...dah setahun sebulan baru boleh ikat rambut dia...tu pun amik masa dekat sejam baru aku boleh ikat riben...bukannya dia tak duduk diam...bagi jer henset diam le dia...tapi sikit sangat rambut dia + pendek yang buatkan susah tuk ikat...licin lak tu huhu...lastly dapat gak aku ikat tocang dia walaupun secoet je...

tengok la gelagat dia ni...mana tak geram aku dibuatnya...mau lepas ni aku dandan habis2 anak dara aku sorg ni hihihi...

muncung je..dah ngantuk ni

sukenya dia dpt ikat rambut

aihh...lentok paler plak dia

tengok citer apa le yg gelak tu

anak yang sangat manja

nampak tak?tayang gigi yg baru 2 tumbuh

tengok tv sampai cmni huhu...

This entry was posted on Wednesday, April 27, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment