Rupanya Inilah Rahsia Artis Menjadi Cantik!  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in , , , , ,

DAH TERBONGKAR LAMA DAH!

Hampa baru tau ka? 😊

Jangan tak tau dah ramai retis-retis kat Malaysia ni yang ambik Vivix untuk Kesihatan & Kecantikan 👱


Rita Rudiani dan Vivix


Sebab tu la kulit depa gebu-gebas. Tak mekap pun lawa sangat kulit depa.

Ni la RAHSIA depa 😉


Emma Maembong dan Vivix

Nak sihat & comei macam depa dak?

Setiap pagi ambik sesudu kecik Vivix ja 😊

Mudah kan? 😉



Ayu Raudhah dan Vivix

💁14 Kelebihan Vivix Shaklee

🍇Membantu menggalakkan penuaan yang lebih sihat, awet muda dan anti penuaan.
🍇Membantu mengelakkan kanser - memberi tenaga melawan kanser, merencatkan sel kanser dari terus merebak
🍇Memabantu menurunkan risiko sakit jantung dengan melindungi jantung dan menggalakkan jantung bekerja dengan lebih efisyen.
🍇Membantu mengawal tekanan darah
🍇Membantu mengurangkan komplikasi kencing manis/diabetis
🍇Membantu menyokong kesihatan sendi dan saraf termasuk bell parsy
🍇Membantu melambatkan simptom azhameir
🍇Membantu pesakit parkinson
🍇Membantu mempercepatkan pemulihan pesakit strok dan angin ahmar
🍇Membantu meningkatkan kekuatan sistem imun
🍇Membantu menyahtoksin dari badan dan membantu mengurangkan habit merokok
🍇Membantu menggalakkan kesihatan keseluruhan badan
🍇Membantu dalam mencantikkan dan meremajakan kulit
🍇Membantu proses menurunkan berat badan dan detox dengan lebih berkesan.



Ashanty Artis Indonesia dan Vivix

Bukan artis Malaysia jer yang dah amalkan Vivix ni tapi artis luar negara seperti Ashanty juga dah mula mengamalkan Vivix untuk kesihatan.

InsyaAllah dengan Asbab konsisten Vivix ni tahap kesihatan anda bakal menjadi bertambah baik dengan IzinNya 👍

Berminat mendapatkan Vivix yang Eksklusif ni?

Sila tekan 0 1 2 5 8 8 2 5 4 5 di telefon anda dan Whatsapp Ayu cecepat ye 😉

This entry was posted on Monday, September 18, 2017 and is filed under , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment