SUAMI PUJI FLAWLESS DALAM DIAM 😍  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in , , , , ,

"Nak share sikit pasal Vivix ni, start ambik bulan Oktober, suami tiba-tiba kata perempuan kalau makan Vivix ketara flawless. Berbunga tak rasa hati? 😂😂

Suami saya jenis tak mudah memuji 😬

Hari tu pun ada yang kata saya nampak slim je 🙈

Serius isteri-isteri kena telan ni suami sejuk mata memandang. 😂😂" - Puan Diana Man

Vivix - Slow Aging at Cellular Level

Slow Aging at Cellular Level!
Wanna feel 25 Years Younger with VIVIX?

Itulah Vivix!

Umur manusia semakin meningkat

Maka secara hakikatnya badan akan jadi semakin tua 👵

Bagaimana Vivix membantu memperlahankan proses penuaan dari peringkat sel dalam badan?

Vivix adalah super Antioxidant dan Anti Aging. Dimana ia mengandungi kandungan resveratrols (sejenis compound dari tumbuhan yang dipanggil polyphenols) 🍇

Kajian menunjukkan resveratrols ini bertindak dalam membaiki DNA sel badan dan melindunginya dari radikal bebas yang boleh menyebabkan sel kita rosak.

Semakin tua, badan terdedah pada radikal bebas, maka setiap hari DNA rosak sampai lah sel
dan struktur kulit kita makin cepat tua sebab tak sempat nak recover.👵

Kat sini lah Vivix mainkan peranan dalam membaiki DNA yang rosak itu kembali bertenaga dan kukuh serta kembali OK 👍

Apabila DNA kita OK, sel kita OK, organ OK maka sistem badan pun OK dan badan kita merasa manfaatnya. Kulit pun tegang dan merah je 😍

Nampak tak macam mana Vivix bertindak dalam melambatkan proses penuaan tu? .
Sebab tu harganya sangat berpatutan dengan produk yang sangat bermutu!

Vivix! Eksklusif hanya dari Shaklee 😉

Sihat dan remaja bersama VIVIX!



Jom tekan telefon anda sekarang dan Whatsapp Ayu di 0 1 2 5 8 8 2 5 4 5

This entry was posted on Monday, September 18, 2017 and is filed under , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment