Happy Mother's Day to Me  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in

"nah...Selamat Hari Ibu..." kata hubby dengan senyuman...terkejut aku bila dapat sejambak coklat dari hubby...bukan terkejut sbb dapat coklat tu...tapi aku tak tau pulak hari ni Hari Ibu...yang aku tau bulan Mei memang Hari Ibu tapi tak pasti tarikhnya pada tahun ni....

Sejambak coklat dan sekeping kad :)

rupanya Hari Ibu lagi 2 hari...setiap hari Ahad pada minggu kedua bulan Mei...kiranya hubby aku kasi present in advanced la hehe...bukan senang orang laki nak ingat benda2 mcm ni kan...Alhamdulillah la aku dapat husband yang ambil kisah bab2 yang mcm ni...bukan aku harapkan sangat nak hadiah ke apa...sekadar ingatan pun dah cukup...terasa hilang penat lelah buat kerja rumah seharian huhu...selalunya aku dapat bunga ros...tahun ni dapat coklat...huhu best...best....

terima kasih sayang...muacchhsss.... (^_^)

tak lupa aku di kesempatan ini untuk ucapkan Selamat Hari Ibu buat Mama ku yang berada di Kedah dan juga buat Mak di Ipoh...semoga kalian diberkati Allah selalu....Amin...

This entry was posted on Friday, May 06, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment