Langkah Aleesya...  

Posted by: Nani Rahayu Noordin in ,

Hari ni aku sefamily ada kenduri sedara sebelah hubby di Bangi...selesai makan kenduri kami singgah sekejap di Giant Bangi yang dulunya dikenali dgn nama Warta...dah lama xpegi situ so sejak bertukar jadi Giant ni la baru nak pegi plak...sampai jer di Giant, kami sekadar berjalan di bahagian Market untuk beli barang2 dapur skit...

jalan punya jalan carik barang...hubby aku yg lenguh tangan mendukung Aleesya trus letak dia di bawah...sementara aku pilih2 barang...sejak Aleesya baru boleh melangkah jatuh seminggu ni...hubby aku saja tak nak bawa stroller...nak biar Aleesya  bjalan katanya...so tak risau sgt dah biar dia kat bawah....

Aleesya tengah pilih barang...


Aleesya yang dah dapat peluang berdiri dgn sendiri....apa lagi...dibuatnya Giant tu macam rumah sendiri la...bjalan ke sana kemari...tarik barang tu tarik barang ni hihi....bila hubby aku nak dukung dia balik...nak pegi tempat lain plak...dia dah menjerit2 taknak orang dukung...maklum la orang dah dapat 'kaki' nak berjalan haha....Aleesya...Aleesya....geleng kepala kami dibuatnya....

"Mama...adik nak Milo.."

This entry was posted on Sunday, May 22, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment